Translate

perjantai 28. maaliskuuta 2014

Postaus nukkekodista~


Good night, sweet ladies~

Hei taas minunkin puolestani~
Voin kertoa tässä näin alustavasti, mikä on syy vähäiseen postailuuni viime aikoina. On ollut hieman rankkaa aikaa, miten sen nyt tahtoo ottaa ja olen ollut hieman etäinen joitakin kohtaan, joten postailukin on jäänyt vähiin. Nyt kuitenkin iloksenne taas postaan, olen nimittäin itsekin piristynyt! ^^

Sain tuossa vähän aikaa sitten Emilie Autumn pukuni valmiiksi, josta piti tietenkin räpsäistä muutama (tuhatta) kuvaa. Ihan vaivatonta se ei tosin ollut, kuten ei koskaan, mutta voin sanoa menneeni mahdollisimman helppoa tietä maaliin asti. Vaikeimmat osiot puvussa olivat ehdottomasti hiuslisäkkeet, jotka siis tein vanhasta peruukistani... Niiden kanssa oli mennä hermot pariinkin otteeseen, mutta nyt olen tyytyväinen (: Lisäksi shortsit vaativat myös oman aikansa pitsien ja ompelukoneen äärellä, mutta selvittiin siitäkin urakasta joten kuten. Kuvia puvusta näkyy alempana~

Muista cosseista on sen verran tietoa, että Toukokuussa Kikuconissa minut voi bongata siis ensimmäisenä päivänä Grell Sutcliffina ja toisena päivänä Alois Trancyna. Alois puvusta kuitenkin sen verran, että se on oma, mustavalkoinen versioni Aloisin ja Cielin Wonderland puvuista, mistä saatte kuvia, kunhan esiliinan saan valmiiksi (Jonka tekemisestä saatan postailla kuvia myöhemmin.)
Grellinä mitä luultavimmin tunnistatte minut alituisesti Williamin seurasta, sillä en ole päästämässä irti... Tosin käsiraudoilla saattaa olla osansa asiaan. Aloisina löydätte minut Cielin sekä mahdollisesti pupunkorvaisen Clauden seurasta, joten tervehtimään saa tulla~
Myös Madam Red pukuni Traconiin on kenkiä vaille valmis, josta siitäkin yritän saada kuvia jokin kaunis päivä. Tosin, puku on aikalailla kaapista tongittu, mutta miksikäs alkaa uutta pukua tekemään, kun tarvittavat vaatteet löytää siskonsa vaatekaapista? :DD

Emilie Autumn and her Emilie doll~

It's always time for tea♥

Siinä nyt koko puvusta kuvaa ^^



Mutta, miten teidän keväänne on mennyt? Minulla koulussa ja pukujen että piirtämisen ja urheilun parissa, yritän saada itseäni kesäksi vähän parempaan kuntoon~
On ollut jo todella lämmintä, ainakin täällä etelässä ja rakas nahkatakkikin on tullut jo käyttöön. Ja uuden vuodenajan mukana tulevat tietysti uudet ideat, mm. olen innoissani aloittamaan mahdollisen Lady Gaga puvun (:

Eipä minulla sitten kauheasti sen enempää asiaa ole tällä kertaa, mutta toivottavasti piditte. Jos teillä on toiveita, mistä voisin tehdä postaukset tai jos teillä on kysymyksiä, esittäkää niitä ihmeessä kommentteihin~!

See ya later, my dolls~



//Vielä vuodenaikoihin liittyvä runo, näin kevään kunniaksi~!//


~Minä katsoin taivasta tummaa,
Minä katsoin veteen kirkkaaseen,
Minä katsoin tanssia tuulen,
Minä katsoin viimoja talven.
Ja minä suutelin rautoja jäätyneitä,
Minä kannoin käsissäni syksyn lehtiä,
Minä kuljetin kengissäni kesän hiekkaa,
Minä kannoin hymyssäni kevättä.

Ja minä rakastuin.
Rakastuin kevääseen,
Talveen, syksyiseen lokakuuhun,
Kesään, talviseen tammikuuhun,
Kevääseen, kesäiseen heinäkuuhun,
Talveen, keväiseen huhtikuuhun.
Ja minä rakastuin,
Pakahduin,
Sydämeni kukki,
Jokaisen hengitystieni tukki,
Henkäys ikuinen,
Vuodenaikojen.~









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti