Translate

maanantai 3. maaliskuuta 2014

Kore demo shitsuji... Death?


Hei taas ^^
Toivottavasti teillä oli mukava viikonloppu, minulla ainakin oli, vaikka en pahemmin saanut cosseja työstettyä, mutta vietin laatuaikaa siskoni kanssa, herkuttelin* ja otettiin kuvia kaverin kanssa! :)
*(Taisin herkutella vähän liikaakin kun ei meinannut Grell housut mahtua jalkaan...)

Mutta voisin tässä kertoa samalla, että cosplay ja conlistaan on tullut pieniä muutoksia ^^
Kikussa olen toki Grell, en vielä tiedä olenko yhden vai kaksi päivää, mutta sitten minut saattaa löytää hiipparoimasta myös Helsingistä toukokuussa, Hanamista. Tosin cossia ei ole vielä päätöksessä, mutta ilmoittelen siitä myöhemmin.
Traconin lauantaille on tulossa yhä Emilie Autumn and the Bloody Crumpets, sen suhteen ei ongelmia.
Mutta sunnuntaina olen vain yhdellä cossilla koko päivän. Jätän nurse!Grellin sikseen, eli minut löytää Grellini ja parin muun hiipparin, mahdollisesti Undertakerin ja Cielin seurasta sunnuntaina Madam Redinä valkoisessa mekossa.

Sunnuntaista puheen ollen, 2.3, eli eilen, saatiin kasaan mukavasti Grell kuvia, kun lähdettiin vähän luontoon kuvailemaan, blogia varten enimmäkseen ^^ Joten eipä muuta kuin nauttikaa:D

"Oh, Sebas-Chan?"



Alone...?


"Sebastian, I'm waiting for you...!"

"I don't know why I'm sexy."

'Lintutorniin nousu omalla vastuulla'
"Ja pyh sanon minä!"

Kore demo shitsuji DEATH~!


"So, Sebas-Chan... You found me ;)"





Grell flirttailee, as always...
Grell is the boss:D



No, tuossa nyt muutamia kuvia ^^
Eipä mulla kauheasti muuta tässä, samalla vanhalla jatkuu, koitan saada cosseja kasaan tässä ja samanaikaisesti pärjäillä koulussa... Kaverini muuten osti minulle verkkosukkahousut Emilie cossiin, täytyy enää saada ne häneltä ja maksaa takaisin.
Hauskaa maaliskuun jatkoa kaikille, päivittelen taas, kun päivittämisen aihetta on ^^

Arigatoo~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti