Translate

keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Aloituksia ja myöhäinen Yukicon postaus

Eli, tervetuloa lukemaan ensimmäistä postaustani.
Nuori cossaajan alku tässä kirjoittelee ja ei lupaa mitään postauksen laadusta...
Mutta, blogini tulee käsittelemään suurimmaksi osaksi cosplayta, eli sisältää niin cossien tekoa, conipostauksia (coni angsteja ja ikävöintiä...) SEKÄ kantaanottoa ja omia mielipiteitäni conikansaan josta ei kannata niinsanotusti herneitä nenäänsä vetää.
Lisäksi blogissani ilmenee aika varmasti runoutta että pienimuotoista taidetta, jos sitä taiteeksi voi sanoa... Okei, omia töherryksiäni.

Voin sen verran con/cossaushistoriaa kertoa, että olen ollut 4 conissa tähän mennessä ja ensimmäinen cossini oli ihanasti tilattu. Ensimmäinen con, tai en ole varma oliko virallinen con, oli 2013 toukokuussa Helsingin Roihuvuoressa järjestetty Hanami, jonne menin tilatussa, rakkaassa Grell Sutcliff (Kuroshitsuji/Black Butler) cossissani.
Toinen con olikin sitten jo 2013 Heinäkuussa, Helsingin Kaapelitehtaalla Finncon, Grell Sutcliffina jälleen...
Kolmas con, Tracon8 Tampereella Madam Red (Kuroshitsuji/Black Butler).
Ja iki-ihana neljäs conini oli 2014 Tammikuu Yukicon Espoossa, ensimmäinen con jossa olin kummatkin päivät, lauantaina Alois Trancy ja sunnuntana Ran Mao, kummatkin sarjasta Kuroshitsuji/Black Butler.
Eli, kaikki cossini tähän mennessä ovat samasta sarjasta, mutta voin kertoa että tekeillä on muitakin cosseja.


---

Yukicon 2014

Meikäläisen saattoi tosiaan nähdä tämän vuoden ekassa ja odotetussa conissa, Yukiconissa.
Kuten äsken totesin, lauantaina Alois Trancyna ja sunnuntaina Ran Maona.

Alois Trancy
Kuvan ottanut kaverini.
Ran Mao
Kuvan ottanut siskoni
Yukissa oli tosi kivaa ja vaikka muutamia ohjelmia ei Yukissa sitten ollutkaan niin tekemistä riitti lauantaina aamusta iltaan ja sunnuntainakin oli kyllä tekemistä.
Lauantaina kävin kahdella luennolla, Sengoku Basara sekä Shoujo ai/Shounen ai luennolla ja kummatkin oli hyviä että viihdyttäviä♥
Sunnuntaina en käynyt yhdelläkään luennolla, mutta sen sijaan osallistuin nettipuku kilpailuun numerona 17, mutta ikävä kyllä kilpailija numero 1 ei ilmaantunut kisan ajaksi, joten olinkin numero 16... Surullista sinänsä, nro. 1 oli kyllä upea, ainakin kuvien perusteella!
Tapasin todella paljon ystäviäni conissa ja oli todella hauskaa, sain hyviä kuvia ja tapasin uusia ihmisiä :))
Muutama ystäväni ei tullutkaan coniin ja Aniki jätti myös conin välistä, mistä sain tietää conia edeltävänä iltana, mikä oli todella sääli sillä olin odottanut hänen näkemistään pitkän ajan jälkeen, mutta Traconissa viimeistään saatan hänet nähdä.
Nyt voisin laittaa muutaman kuvan conista ^^

Ensiksi vaikka lauantain kuvia;

Buddha, Ciel ja Jeesus♥
Buddha ja Jeesus sarjasta
Saint Young Men

Rin Okumura
Ao No Exorcist

Mad hatter Undertaker



Tauriel, Thranduil ja Bombur♥

Thranduil ja Thorin



Amaimon

William T.Spears ja Grell Sutcliff♥

Minä ja Cielini nro. 2♥
Kyllä, minulla oli 2 Cieliä koska olen hurja:D

Sitten sunnuntain kuvia;
MEPHISTO <3

Will :3

Edward Elric aka EDOWADO SAMA :3

Alois Trancy :3


William T.Spears ja Grell Sutcliff

L ^^

Koska Hobitista ei voi koskaan saada tarpeekseen <3
Nimim. Halasin kaikkia

Ihana Niisamani sunnuntain ajan <3

Ciel ja Alois :333

Ariel <3

Jack Frost x3

Ja koska kyllä, tämäkin oli pakko ottaa♥

Belle <3

RAKKAIN KAVERINI ;_;
Ei ehitty puhua tässäkään conissa paljoo mitään ,_,

Yuki-kun ^^

Mutta, eipä minulla varmaan muuta sanottavaa ole, toivottavasti piditte ensimmäisestä postauksestani, itse olen aika ylpeä ^^'
Seuraava postaus tulee kai sitä mukaa kun siihen tarpeeksia asiaa keksin...
Mutta siihen asti se olis hei hei♥

4 kommenttia:

  1. Mun maailma on sortunut... koko sen ajan, ku ollaan tunenttu, oon luullu, et oisit cossannu monta vuotta kauemmin kuin mää! Jää oon oon cossannu jo kaks vuotta ja kolmas on aluillaan. Mun. Elämä. On. Ollut. Valhetta! ; D ;
    T: Pihla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi voi. Milläs ihmeen perusteella sinä Ciel rakas kuvittelet minun cossanneen monta vuotta?:D

      Poista
  2. "Ja koska kyllä, tämäkin oli pakko ottaa♥"
    =
    Atlantis Kadonnut kaupunki- leffan Kida omk 8'D ja kyllä minun on pakko tunkea viisaat kommenttini tänne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän kyllä kuka on kyseessä, päivitystä tehdessä tuli pieni blackout xD

      Poista